petak, 14. prosinca 2012.

NAJDRAŽI FILM

Moj najdraži film je Sam u kući. Redatelj tog filma je Chris Columbus. Glavni glumci su: Macaulay Culkin, Joe Pesci, Daniel Stern.
U sam u kući se radi u osmo godišnjem dječaku Kevinu kojeg je obitelj ostavila sama u kući. Harry i Marv misliju da nikoga nema u kući. Tako da su odma tu istu noć išli provjerit jeli zaista nikoga nema. Jer im je bilo sumljivo da nema nikoga kući ako su svijetla uplaljena. Tako da su promatrali kuću dugo vrijeme. I shvatili da je samo Kevin u kući. Ali Kevin je ovog puta bio pripremljen postavio je puno zamka. Nakraju filma ga lopovi uhvate ali ga spasi susjed tako što udari lopove sa lopatom u glavu, i onda se vrati Kevinova obitelj.

Taj mi je film najdraži jer je smješan. Uglavnom takve filmove volim gledati. Gledam ga svaki božić, i uvijek me nasmije. Nadam se da ću ga i ove godine gledati. 

Nema komentara:

Objavi komentar